joi, 10 decembrie 2009

UCA

În faţa oglinzii)
Mda, arăt ca naiba.
Deşi, Andrei ăsta de la 4 era să se înece azi fluierându-mă. Că cică am ţâţe tari. Pfff...Si eu ma chinui să îmi pun câte două tricouri băgate bine în pantaloni ca să le mai turtesc. A naibii mă enervează când merg repede. Când alerg nu mai zic. Mă gândesc să îmi fac operaţie mai încolo. De micşorare. La ce dracu le-o trebui ţâţe la astea care îşi tot pun silicoane? Se opereaza frate pe capete şi îşi pun baloane dinainte. Oare cum dorm pe burtă? Şi par şi mândre rău de ele. Şi se îmbracă cu tot felul de bluze decoltate până la buric ca să saliveze toţi libidinoşii.

Mda, în fine. Oricum ca să mă operez trebuie să am bani. Am să mai caut joburi zilele astea. Cu toate că am tot căutat. Da nimic, frate. Nici pe net, nici în ziare. Adică da....sunt, dar sunt joburi de modele pentru videochat. Ha ha ha! Păi să se ducă siliconatele alea. Se plăteşte bine am văzut. Dar cine plăteşte oare pentru aşa nişte porcării? Cât poţi fi de tâmpit ca să dai bani numai ca să-i vezi ţâţele unei proaste? Da ce, domle, nu-s femei pe lume? Ia să ma uit în ziar să vad ce mai găsesc.... damă de companie...nu, din nou model videochat.... secretară înaltă, slabă, fără obligaţii, cu sânii mari.....ha ha ha.......da ce îi trebe frate cu sânii mari? Ce, răspunde la telefon cu sânii?
Bă, că bine mai era când eram mică. Pac pantaloni scurţi, un tricou şi afară la joacă! Nu se holba nimeni la tricoul meu, la fund, nuuuu...Ne jucam şi gata. Acuma parcă-s carne de tun. Te evaluează aşa...se holbează la tine cu nişte feţe tâmpe , numai nu le curge din gură. Parcă nu-s tot eu. Aloooo , sunt eu, Uca, vecina pe care o trânteaţi cu faţa în zăpada! Remember?? Sau daca acu am ţâţe îs alta. Acu-s alta? Maria, nu? Maria ţâţoasa.
Iarna mai merge, mai un pulover, o geacă, pantaloni lungi. Dar vara..... urăsc vara!
Aşa...ia să mai vedem...asistent manager, fără experienţă, vârstă maximă 21 de ani. Aici m-aş încadra. Da de ce naiba vor fără experienţă? Un asistent manager se presupune că ar trebui să te ajute, să îţi facă treaba, nu? Poa să aibă şi 56 de ani, dacă se pricepe. Ei aştia au fost mai subtili. N-au scris sânii mari.
Ce mai avem...agent de vânzări cu experienţă...nu, nu-i bun. Mai bine le-aş cere banii alor mei pentru micşorare, că văd că nu găsesc nimic... Dar de unde să aibă ei atâţia bani pentru o operaţie estetică? Tre să mă angajez neapărat şi cu un salariu bun!!
Ia să sun eu aici.
Alo? Buna ziua. Aţi dat un anunţ la ziar. Da, da. Post de secretară. Ce vârstă? 20 de ani. Da, da. Să va spun ce am studiat...să nu vă spun? Ştiu 2 limbi straine.....a, nu vă interesează...Da, da, am 1 m 73. Da. Aha , bine, deci mâine la ora 14. Ok, voi fi acolo.
(A doua zi, ora 16,00)

Da. M-au angajat. 500 de euro pe lună. Nu era chiar de secretară jobul.
În fine ….le-a plăcut de mine. Au zis că am ţâţe mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu